}
صفحه18

در حال بارگذاری 10 رکورد بعدی

با سلام با حاضر نشدن شاکی در شعب بدوی تعذیرات باز میتواند مرا جریمه کند؟ با توجه به گزارش بازرسی؟

مشاهده پاسخ

با سلاام. با توجه به مدعی العموم بودن نماینده سازمان تعزیرات حکومتی، بدون حضور شاکی نیز رای صادر میشود و میتواند از موارد جریمه با توجه به جرم ارتکابی باشد.

ما سه خواهر ویک بردار هستیم که 12 سال پیش پدرمان درسن 78 سالگی فوت کرد و حالا برای تقسیم ارث مراجعه کردیم سه برادر بزرگ دیگر ادعا کردند که چیزی به اسم پدرمان وجود ندارد وهمگی اموالش را به مادرمان فروخته و مالک تمام دارایی مادرمان است.ما می دانیم که پدرمان همچین کاری را نکرده ایا می توانیم چیزی را اثبات کنیم...باچه چیزهای می توانیم اثابت کنیم که سندسازی بوده؟واینکه قانون دراین مورد چه می گوید باتشکر ..,واینکه در سازمان اسناد سند ملکی بنام پدرمان است ان ها سندی دست نویس دارند ان هم به مادرمان فروخته شده.

مشاهده پاسخ

سلام  آیا  گواهی انحصار وراثت گرفتید؟  آیا مادرتان در قید حیات هستند؟ صرف ادعا دلیل اثبات مطلب نیست. هر کسی که ادعا میکند باید بتواند ثابت کند. در گواهی انحصار وراثت هر گونه سندی به نام پدرتان باشد مشخص خواهد شد. تا سندی در دست نداشته باشید چه چیزی میخواهد اثبات شود. مدارک دال بر مالکیت ابتدا باید موجود باشند تا بتوانید جعل یا واقعی بودن آن را اثبات کنید. ا  همینطور در دفترخانه ای  که سند تنظیم شده است امکان مراجعه به ان دفترخانه و استعلام وجود دارد.

سلام خسته نباشید یک قطعه زمین با متراژ ۳۴۴ هکتار که متعلق به ۶۴ نفر است توسط منابع طبیعی ملی شده است که این زمین احیا نشده بوده ولی در عرف به عنوان زمین کشاورزیه آن منطقه شناخته شده بوده،همچنین دارای اسنادی هست که هم متعلق به قبل از سال ۴۱ هست و هم بعد از آن. آیا امکان بازپس گیری این زمین وجود داره؟

مشاهده پاسخ

سلام با توجه به اینکه زمین جز منابع ملی اعلام شده است ، طرح پرونده در مراجع قضایی نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

ایا سونیت ارکان کلاهبرداری چیست؟

مشاهده پاسخ

سوء نیت عام در جرم کلاهبرداری این است که مرتکب قصد ارتکاب اعمال مادی فیزیکی ذکر شده را داشته باشد، یعنی عمد در توسل به وسایل متقلبانه.

اثبات سونیت در کلاهبرداری چگونه است؟

مشاهده پاسخ

اثبات وجود سوء نیت در مرتکب، بر عهده شاکی و دادستان است و بنابر این در صورت عدم توانایی ایشان در اثبات سوء نیت مرتکب از اتهام کلاهبرداری تبرئه میشه

مصادیق کلاهبرداری چیست؟

مشاهده پاسخ

ﺗﺒﺎﻧﯽ ﺍﺷﺨﺎﺹ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺮﺩﻥ ﻣﺎﻝ دیگری . معرفی ﻣﺎﻝ دیگری ﺑﻪ عنوان ﻣﺎﻝ ﺧﻮﺩ . ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﻣﺎﻝ دیگری یا به صورت فروش و یا به صورت اجاره دادن . کسی که به خلاف واقع مبادرت به تقاضای ثبت ملک کند . ﺗﻘﺎﺿﺎﯼ ﺛﺒﺖ ملک ﺗﻮسط ﺍﻣﯿن. (امانتدار ملک) ﺧﻮﺩﺩﺍﺭﯼ ﺍﺯ ﺍﺳﺘﺮﺩﺍﺩ ﺣﻖّ ﻃﺮﻑ . ﺟﻌﻞ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ ﺑﯿﻤﻪ . اتهام کلاهبرداری رایانه ای چیست کلاهبرداری از طریق رایانه و اینترنت و سامانه های رایانه ای و یا مخابراتی انجام شود، کلاهبرداری اینترنتی میگویند. یا فرد با مختل کردن سامانه های اینترنتی، پول و یا مال دیگران را با فریب بدست میاورد .

مجازات جرم کلاهبرداری مجازی رایانه ای چیست؟

مشاهده پاسخ

مجازات کلاهبرداری مجازی، یک تا پنج سال حبس است

شخصی ازم کلاهبرداری کرد برا شکایت چه اقداماتی باید انجام بدم؟ برای شکایت کلاهبرداری چه اقدامی باید انجام داد؟

مشاهده پاسخ

برای شکایت کیفری کلاهبرداری، با وکیل کلاهبرداری به صورت تلفنی مشورت کنید . شکایت کیفری کلاهبرداری نیاز به تنظیم شکوائیه دارد، اگر اطلاعات کافی برای تنظیم شکوائیه ندارید میتونید  به صورت حضوری با وکیل کلاهبرداری مشورت کنید . در صورتیکه تمایلی برای حضور در دادگاه و یا وقت کافی برای شکایت ندارید، به وکیل متخصص کلاهبرداری وکالت بدهید که شکایت را انجام دهد .

مدارک لازم برای شکایت کلاهبرداری چیه ؟

مشاهده پاسخ

مدارک شناسایی   شناسنامه و کارت ملی . ارائه سند و یا مدرکی که نشان دهد کلاهبرداری صورت گرفته

اگه اموالی نزد فرد سپرده نشده باشه و تلف بشه خیانت در امانت هست؟

مشاهده پاسخ

خیر در  جرم خیانت در امانت ،مال امانی باید توسط مالک یا متصرف قانونی به امین سپرده بشه

در حال بارگذاری 10 رکورد بعدی

ارسال سوالات
تماس بگیرید